Iremaydmrr ben sleepy bio naturalden almıştım yenidoğan. Bebişim prematüre oldu o sırada eşim primanın prematüresini bulabildiği için ilk 7,8 günümüz primayla geçti. Şimdi 2 gündür sleepy ye geçtik fakat hiç sevmedim primadan sonra. Evet prima baya pahalı diğer tüm markalara göre ama kalite farkı baya belirgin 😏muhtemelen sleepyleri bitirip primaya geçeceğim yani boşa gidecek olmasa direk bırakıcam sleepyi ama işte yazık günah kalanlara da