Zeynaaa0101 bazen ölçümler yanmış çıkabiliyor benim başıma gelmedi ama burda çok okudum mesela belki yine aynısı olabilir benimde bebek 32. Haftada alması gereken kilonun biraz aşağısında idi o hafta pek beslenemedim üstelik taş dusuruyormusum böbrek genişlemesi yaşadığım için çok kendime bakamadım dinlenmedim sonrasinda bol istarahat edip güzel beslenme ile iki haftada 600 grm aldı doktorumda güzel almiş dedi normalde 150 grm almasi lazımdı dedi yani totalde iki haftada 300 oluyor ama benimki fazla bile almiş çok şükür normal kilosunda şuan..
O zaman sürecinde sabahları iki Fix yumurta yedim haşlanmış kaşar peyniri yedim, süt içtim ara öğünlerde kuru meyve (kuru erik, kuru kayısı kuru üzüm fındık ) bunları tükettim meyve olarak mandalina muz tükettim , normal yemeğimi yedim akşamda yatmadan önce de tekrar süt içtim yada o an ne varsa sade kefir mecburen tadını sevmesemde tükettim hala bu şekilde devam ediyorum .. yatmaya yakın yiyorum çünkü sol tarafına yatınca kan akışı daha iyi sağlanıyor dedi doktorum ve daha iyi kilo aliyormuş bebek sende böyle dene canım mutlaka faydasını görürsün sağlıkla gelsin inşallah 😍🙏☺️ güzelce toparlar oda..