Merhabalar bebeğimin karın çevresi bazen 2 hafta bazen 1 hafta geriden geliyor. Doktorum haftaya randevuma özellikle sabah gitmem noktasında bugün uyardı. sabahtan yapılan ölçüm ile öğleden sonra yapılan ölçüm arasında fark olabilir mi sizce? Yoksa ben mi saçma bir bağlantı kurdum?