Mrba hanımlar baslıgada yazdığım gibi 10 aylık oglum ek gıdaya basladık baslayalı kabız. Dr bi kaç kere gittik beslenme listesi verdi surup yazdı duphalak surupla yapıyor ama surubu kestigim an yine aynı artık bi de buraya. Yazayım dedim ne zaman duzelecek herseyi yediremiyorum hemde cpcuguma surekli surup icirmek istemiyorum artık ultrasondsn bagırsaklarına baktırdık o da temiz cıktı tavsiyeleriniz i bekliyorum 🙏😭