Zehrazerdata Merhaba arkadaslar ben 13+3 üm ayağımda kramp ve dişimde hassasiyet olusmaya basladı, doktorum sadece C ve D yazdı bana ama galiba magnezyum ve kalsiyumda gerekiyormus, sizler ne kullanıyosunuz tecrübeleriniz paylaşırsanız çok sevinirim🙏🌸
Alexab Zehrazerdata merhaba, gebelikten önceki ilk 3 ay ve gebelikte ilk 3 ay folik asit düzeyiniz düşük ise testten sonra önerilmektedir. Ben planlı bir gebelik düşünmediğim için hamilelikten önceki 3 ay folik asit içemedim. İlk ay da hamile olduğumu bilmiyordum yani 2 ay kullandım 3. Ay bittiğinde bıraktım. 3. Aydan itibaren magnezyum +B6 / D3 + K2 vitamini + OmepaVm kullanmaya başladım. 6. Aydan itibaren ise ferrum hausman oral çözelti demir takvisyesi kullanmaya başladım. Şu an 8. Ayımdayım ne kasılma tutulma ne de başka birşey yaşadım fakat ben aşırı spor ve yürüyüş yapıyorum onunda etkisi olabilir.
Selcen06 Efa mom demir d vitamini ostella (magnezyum kalsiyum ve multivitamin) folik asit. C vitaminide var birinin içinde ekstra.