minigiminannesi03 Demsi_83737 bence yap çıkabilir normalde adetim duzenlidir ama son 2 aydır 10 gün gecikmeli oluyor eşimde bir kaç gün önce söylemişti inanmamıştım demin test yaptm pozitif
Eslem2112 Demsi_83737 üzülme canım Allah’ın takdiri belki de geç dollenmedir bak benim addetimden tam yirmi gün sonra pozitif çıktı hep negatifti
momofmychildren Kaset testte çıkmayabilir benim 1 hafta geçmesine rağmen kanda pozitifti ama kaset testte çıkmadı erken gebelik testinde çıkmıştı
Demsi_83737 momofmychildren Çarşamba günü randevum var zaten bi gideyim bakalım dr ne dicek belki kanda çıkar dimi 🥺