İlk bebeğimde 7+2 de duymuştuk bu 2.gebeliğim aslında çarşamba randevumuz vardı iptal olmuş yarına buldum aldım 6+6 oluyoruz 7 haftaya olmaya 1 gün oluyo 1 hafta önce keseyi gördük şükür 1 hafta sonra kalp atışı için çağırıldım yarın duyabilirmiyim bu günlerde duyan varmı 🐣🧡