Biz de dyson purifier cool formaldehyde kullanıyoruz. Bunu geçen yıl almıştık, memnunuz. Dyson ın her ürününü genel olarak çok seviyorum. Yazın özellikle çok rahat ettik, devamlı açık, elektrik faturasını arttırmadı anlaşılır şekilde. Açık mutfağımız var, yemek kokusunda çok işimize yaradı. Ayrıca bir buhar makinemiz vardı bir süre sonra buhar makinemize tepki vermeye başladı sanırım ne yaparsak yapalım tam temizlenmiyor. Buhar makinesini o yüzden sattık. Gerçekten deodorant, saç spreyi gibi şeyleri yan odadan bile sıkınca tepki veriyor zararlı madde var diye o yüzden güveniyoruz. Birkaç ay önce yatak odasına da dyson purifier humidify+cool formaldehyde aldık bebek odasına geçiririz sonra diye. Yani hava temizlemesine pek bir şey diyemem ama nemlendirme özelliğinden çok emin olamadık. Diğer uzun olan modelini daha çok seviyoruz. Bu ikinci aldığımızın kafası dönmüyor sabit falan çok bayılmadık. Ama düşünen olursa uzun olan modeli öneririm. Isıtıcılı olanı denemedim bilemiyorum, zaten evin ısınmasını bununla sağlamayacağımız için düşünmedik hiç. Yalnız yazın rahat ettik, İzmir sıcağında klima kullanmayı sevmeyen ben (vantilatör de çarpıyor), karşısında kedi gibi uyuyordum.