Umutyorgun aslında doktor tercihi tamamen size kalmıs bir durum ben giderim cok memnunumdur ama siz memnun kalmazsınız. Olumlu olumsuz konusanlar var. Genel olarak herkes memnun ama ben memnun değilim diyen de var. Ben gitmedim fatma kayaya siz gelip bi görün memnun kalırsanız devam edersiniz. Benim önerim şükrü özbörüden yana☺️
Birde fatma kaya medicalde kalacak hayata geçmedi ☺️