Esracmmm Kızlar cam sildim boydan bi tane balkonu temizledim buzdolabı temizledim bi odayı süpürdüm sanki dünyanın işini yapmış gibi halsiz düştüm bi anda baya kötü hissediyorum 33 haftalık hamileyim sizde öyle misiniz
busraayksll Esracmmm Ay bende tam 33 um bende vabuk yoruluyorum nefes nefese kalıyorum ama ben çok yavaş yapıyorum bı odayı yapıyorum uzanıyorum sonra yine aynı🤣 bide cam silme nolur nolmaz ya
AslanKadini Esracmmm hepsini bi günde değil günlere yayarak yapsaydınız ya .. ben kendimi çok yormuyorum 14 haftayim ona rağmen canıma eziyet etmem yavaş yavaş acelem yok sonuçta.. çünkü bilirim bi anda yüklensem halim kalmayacak.. kendinize acıyın ya temizlik yapılır bi şekilde.
Esracmmm busraayksll ya cam dediysem yani balkon kapısı boydan öyle bi yere çıkmadım ama fena yoruyo beni
Esracmmm AslanKadini dinlenerek yaptım ama sanırım yordu yinede aslında o kadar bişey yapmadım anlamadım artık herşey endişendiriyor beni