stella15 Merhaba cevaplarsanız sevinirim 🥹 Bir kızım daha olacak yine çok duyulmamış isim istiyorum ama saçma sapan isim olsun istemiyorum. “Didar” ve “Azade” arasında kararsızım sizin çok duyduğunuz isimler mi, sizce hangisi daha güzel 🌸
busraayksll stella15 Aşkım yanlış anlama ama ikisi de çok kötü geliyor kulağa ya ve inan ilk kez duyuyorum bu çocukla okulda dalga geçerler bu isimler den dolayı telaffuzu da zor çocuğun hayatını zorlaştırmak olur yani yine sen bilirsin de
mombarbie_ stella15 kendiniz karar verseniz daha doğru olur bu tür çok bilinmedik isimlere genel Bi tepki var kimse beğenmiyor ve ağır buluyor genelde ben artık hiç sormuyorum netlestirdik zaten hastane çıkışını kapı süsünü bile yaptırdım 😅
Ladybird06 İkisini de ilk defa duydum ama bence de pek güzel değiller canım. Hivda ismi var sık duyulan bi isim değil bi öneri olsun🌸
Lyl__ mombarbie_ nerden yaptırdın canım hastane çıkışı kapı süsü bende yaptircam ama güvenilir bir yer buladim
mombarbie_ Lyl__ bebesoil var instagramda hastane çıkışı oradan kapı süsü trendyol renkli_mi_renkli gibi Bi ismi vardı daha güvenilir trendyol ve çoğu sey var daha uygun fiyatlı ayrıca