Bpafree herkese merhaba, adetimin gecikmesine 2 gün kala idrar testi yaptim cok silik çift çizgi çıktı, hemen doktora gittim, vajinal muayene ile baktık kese yoktu. Kan verdim, beta hcg <1.20 cikti. Sizce hamile olabilir miyim, kafam cok karisik…
myangelson Bpafree bazı testler yalancı pozitif çıkartıyor artimed gibi. Hemen mi silik cizgiyi görmüştün yoksa bekledi mi ?
Elo__35 Bpafree başıma geldi kanı önce verdim sonra test yaptım ve testte pozitif kan çıktığında negatifti gidip tekrar kan verdim ve pozitif çıktı
myangelson Bpafree erken gebelik testinde gördün o zaman bilmiyorum kan tahlilinde çıkan deger 1.20 den küçüktür anlamına geliyor. En kotu bir kaç güne adet olmazsan tekrarlarsin testi
Elo__35 Bpafree sağlık ocağı çok geç sonuç çıkardı aradan4-5 gün geçti en son aradım o şekilde sonucu girdiler negatif diye ve test pozitifti bu sefer hastahaneye gittim 1 saat sonra çıktı pozitif olarak
Aycicegi_ @Elo__35 Gerçekten mi? Ben bugün kan testi verdim daha adetime 8 gün var ama grip oldum ilaç kullanamıyorum ya hamileysem diye. Negatif çıktı tabii ki.
Elo__35 Aycicegi_ gerçekten yaşadım ben bunu erken kan vermişim sanırım bilemiyorum sebebini kan verdiğimde hastahanede beta hcg 18 di