Aysekayra Kizlar ilk hamileligimde böyle bisey başıma gelmedi ama ikincisinde şuan 35 haftaligim koltuk altlarım resmen kapkara oldu çok kötü bi durum ben buğday tenliyim bu nasıl geçecek başına gelen var mi
Aysekayra Edaaa123 ayyy ciddi misin kız valla geçmezse rezillik acayip kötü duruyor kendi kendime bakamıyorum öyle itici
LavinsMom Bende de olmus dün fark ettim ama nedense ben takmiyorum 😄 hic gecmesse bile sorun degil. Neden rezillik olsunki. Kendinize haksizlik etmeyin.
Aysekayra LavinsMom haklısınız ama valla çok garip bi görüntü çatlakları takmıyorum ama koltukalti kararması sanki tüyleri almamış da öyle kötü bi görüntü acaba insan dogumdan sonra ne yapsa iyi gelir
busraayksll Aysekayra geçiyormuş kuzum bende de var , en kotu lazer e gidecem bende sadece koltuk altı için
Aysekayra karanmom 🫣🥲 valla inşallah geçer ya ben çok takıyorum korkudan giyinirken aynaya bakmıyorum canım sıkılıyor gorunce😅🥲🥲
Kbrnrmrt Aysekayra O kararan deri sanki kirmiş gibi dökülüyo geçiyo. Hiç bozmayın moralinizi benim boynum bile kararmıştı