AslanKadini Ultrasonda sorun görmemişti kan verdim sonucuna gittim. Risk yok dendi. Bazen risk var da diyorlar ya varlığına yokluğuna neyine itibar edelim bu testlerin bilemedim. Ben ultrason da sorun görmediğine itibar ediyorum içimi o rahatlatıyor.
Sedefkitir12- AslanKadini bende ilk gebeliğimde sadece 2 Li yaptırmıştım diye 2. Gebeliğimde de yaptırdım risk çıktı ama uğraşında hersey gayet güzel dedi doktor fetal pahalı dedi detaylıya yönlendirdi
AslanKadini Sedefkitir12- ben organlarında sorun var mı diye gittim ilk bebeğim organlarında doku gelişmesi olmadığı için kurtaj ile alınmıştı bunda şükür o sorun çıkmadı. Onda da down riski yoktu bunda da. Her şey Allahtan elbette .. Rabbim hepsine sağlık sıhhat versin bana risk var deseydi de bende fetal yaptiramazdim yine de detayliya gideceğim inşallah
Sedefkitir12- AslanKadini 2 Li testler de burda okuyorum risk çıkan fetal yaptırıyo temiz cıkıyo anlam veremedim
AslanKadini Sedefkitir12- İşte benden ondan dolayi neye inanalım sonuçlar da dedim yani.. herkesin imtihani ayrı ayrı tedbir alıp dua edip tevekkül edeceğiz başka çaresi yok.. 🤲🏻