ICY merhaba, gerçekten doğumum harikaydı 🧿 gizem hoca çok tatlı ve ilgili bir doktor zaten ama hastaneden umudum yoktu. Fakat hastaneden de aşırı memnun kaldım, yine olsa yine orada doğum yaparım. Hemşireler de çok tatlı ve ilgiliydi. Zaten her sabah başhemşire gelip soruyor, bir sıkıntınız var mı diye.
İğneleri son birkaç güne kadar kullandım. Ben sezeryan oldum tamamen kendi tercihim. Gizem hoca sonuna kadar normal doğumu teşvik ediyor, sadece benim kararıma saygı duydu. Sezeryandan da çok memnun kaldım. İlk gün yürüdüm, ikinci gün ayaktaydım fotoğraf çekimi bile yaptık. 4. Gün çamaşırımı yıkıyordum 🧿🧿 ama ben hep sezeryan istemiştim çok olumlu ve iyi düşüncelerle girdim operasyona bence bu çok etkili. Normal doğumdan çok korkuyordum yapacak bir şey yok 🙇🏻♀️ çok şükür her şey güzeldi 🙏🏻