bsrdmlpnr Btlll ben silvermom aldım canım geçen ay indirimle 180tl ye ama şimdi 225 birde silvernurse var 195 istersen bak 😊
Ayseyucel Btlll bunu ben araştırdım.ikisi aynı ürünmüş ama birisi türk malı birisi yabancı.tek fark buymuş
Busraozkaya Btlll ben silverette aldım. Benim yaralarımı geçirdi. Memnun kaldım. Diğerini hiç bilmiyorum
Minikdunyam Ücreti ne o kapakların birde evet zeytinyağı işe yarıyorsa neden alalım ? Maşallah bütün ünlülerde reklamını yapmış banada bedava yollasalar keşle
EzelUnal18 Btlll canım zeytinyağıyla sürekli bemli tutuyorum birde üzerine acent ikili göğüs kalkanı aldım on numara oldu ne yara var ne yarık sadece emerken biraz acıyor ama oda yeni olduğu için olsun okadar
Btlll EzelUnal18 zeytinyağı biraz uğraştırıcı gibi geliyor iç çamaşırım batar gibi ama tabi sağlıklıdır
Haticeozturk Irmakdkm 295 canim diğerleri.nasil.bilmiyorum.ama.en çok tercih edilendie aldim ama.daha doğuma var aralık 21 gibi kullabmadim
emel16 Haticeozturk benimde en korktuğun şeylerden biri. Silverette nette çok gördüm bende ama etrafımda kullanan hiç yok. Doğumdan sonra memnuniyet durumunu bizlerle de paylaşabilir misin? Bir de doğumdan sonra mı başlanıyor kullanılmaya?
Haticeozturk emel16 bir hafta once iki saat falan takmak gerekmiş hergun öyle yapcam ınslalh canim O telaşla unutmazsam başlık açıp paylaşırım birde doğuma Bebek doğunca bebek hiç süt emmeden önce kuru soğan suyu sürmek de yara yapiyo diyolar
bsrdmlpnr emel16 canım almak istersen ikinci elini al https://instagram.com/esraosmantmz?utm_source=ig_profile_share&igshid=snx59qc3a8ji burda biri satıyor inan hiç tanımıyorum kim olduğunu anneler satıyor diye bi site var orda satılıyo 150 tl bakmak istersen😊
Nostalgiaplatz Ben de Silverette aldım.35 haftalığım ve haftaya kullanmaya başlayacağım kullananlar çok memnun hep ama bakalım göreceğiz