damlacgul tugba_2365 yani daha hiç doğum yapmamış hatta bekar insanlar bile o kadar çok yorum yapıyor ki anlatamam yani. Hastayım ağrım var vs diyorum konu değiştiriyolar ama çay bile içsem bu çok zararlııı demeye başlıyorlar inanılmaz sinir bozucu
damlacgul tugba_2365 kesinlikle alışma süreci çok başka şimdi yine biraz daha iyi ilk öğrenilen zamanlar çok stresli ve yorucu oluyor
Eda3838 Bende öğretmenim okulda sınıflara gidip gelmek o merdivenleri çkmak işkence gibi adım atınca batıyor resmem ve gerçekten insanlar abarttığmzı düşünüyor oysa bir bilseler nekadr ağrılı olduğnu:(