Kızlar merhaba ben özel takipliyim ilk doğumumda özelde oldu devleti hep ilgisiz diye biliyorum özele sürekli zam geliyor doğum 15 ben doğum yapana kadar 20 bini geçer muayene 750 den 1 milyar oldu eşim her ay sigorta ödüyor 4 bin araba alım satım yapıyor eşim araba satınca elimizde para oluyor ek gelir yok durumumuz iyi ama bu hastane işi eşimi yoruyor bana söylemiyor ama anlıyorum geçende arkadası ile konuşuyordu borç para isterken duydum neden istedin dedim ihtıyacım var dedi normalde asla istemez yanı bu şekilde bile bile göre göre özele devam edemem ani birşey olmadıktan sonra gidemem kuzenıme qnlatmıstım işte gayet normal kocan degıl mı bulsun para bırıktırsın diyor adam nasıl biriktircek o kadar parayı haksızmıyım inşallah devlette güzel doktora denk gelirim 🤲