Kızlar profilime bakanlar diyecekler ki hep hastasın hep çürüksun 😅🥲Ama gerçekten ben ilk gebeliğim diye mi ne Cok tecrubesizim kusura bakmayın.Yuzumde uyuşma oluyor arada bir sol yüzde karıncalanma gibi her gün olmuyor üç günde bir hatta bazen bir ayda bir doktorum normal gebelikte uyuşmalar devamlı olursa doktora git ama dedi bende üstüne düşmüyorum çünkü korktuğum gibi felç falan olsaydi iki üç aydır olurdum herhalde ve doktorum felç belirtisi böyle olmaz bir anda olur zaten dedi sizler de oluyormu uyuşmalar cevaplarınızı bekliyorum canlarım korkuyorum her şeyden ister istemez 🫠🫠