Elifalptekin Sabahtan beri boyun tutulmasına bağlı şiddetli bir ağrı yaşıyorum .Ilık duş aldım,sıcak tuttum,vicks sürdüm biraz ama faydasız .Şu ısı bantlarından kullanan var mı?Gebelikte kullanılır mı ,bilen var mı?