Yelizkemal çok geçmiş olsun canım. Ben doğuma 10 gün kala grip olmuştum. Gribim bebeğime geçmiş. Bir de makat geliş doğduğu için suyumu yutmuş. Ciğerlerinden baya su çekmişler. İlk gün bir şeyi yoktu gayet normaldı her şey. Doktor dedi ayakları şiş böbreklerinde sıkıntı olabilir. Kan alalım. Bir de solunumu çok hızlı bi normal değil dediler. Kan sonuçları hiç iyi gelmedi. Apar topar yoğun bakıma aldılar. Bir odada tek başına. Eli boş eve geldim. Şimdi ise solunum sıkıntısı hala devam edip başka tedaviye başlamışlar. Kanında ki enfeksiyon ilk günküne göre azalmış. Bacaklarindakı şişlik biraz olsa bile inanmış. Bugün kalp doktoru görecekti solunum ile ilgili. Allah yardımcımız olsun. Dua etmekten başka hiçbir şey gelmiyor elimizden