Mine271992 Merhaba arkadaşlar hatem hastanesinde yakın zamanda dogum yapan ya da fiyat alan varmı aranızda fiyat biliyorsanız söyler misiniz acaba
EdanurYeter Mine271992 ben geçen hafta perşembe günü Yılmaz bey için fiyat aldım , doktordan doktora fark var mı bilmiyorum. Yılmaz bey için normal doğum 10.000 sezeryan 10.500 dediler
Birbebishikayesi Bence hareme gidecekseniz biraz daha araştırın sanki bebekleri küveze almak için bahane arıyorlar gibi yine de iyi araştırın hemşireleri çok iyi çok ilgili ama küvez olayı sıkıntı