ilkgozagrim__ Arkadaşlar bir düşüğüm var bu 2. Gebeliğim karnım bazen pıt pıt oluyor neden olur bu sizce bebek hareketi mi
aslanprenses_ ilkgozagrim__ hayır imkansız gibi bir şey senin bebeği duyman. Tekmelerini hissedebilmek için de küçük daha ve daha çok güçsüz 🥰
aysegullozdm ilkgozagrim__ evet canım bebek hareketleri kimisi senin haftanda hiç hissetmiyor kimisi daha geç hissediyor o tamamen pozisyonuna bağlı bence 🫠pıt pıt olur sonra da güm güm vurmaya başlar uyanirsin bile 😅🧿🧿
aslininbebegi22 ilkgozagrim__ başka sitelerde falan da yorumlarda okumuştum. Erkek bebek erken canlanırmış bilimsel olarak hissetmeniz mümkün değil ama bazı kişiler kelebek gibi pırpır hissederlermiş hatta eskiler bu şekilde bebeğin erkek olduğunu anlarlarmış😅 Ne kadar doğrudur tabi ki tartışılır… ki sizin bebeğiniz kızmış sağlıkla gelsin inşallah🥰
AslanKadini ilkgozagrim__ bende 14 haftaligim bugün bende hissettim kesin eminim gaz olsa net bilirim. Sanki biri kapıyı tık tık eder ya öyle bi dokunuş hissettim içeriden. İki kez hem de sol kısmımda .. 😍
Esrahmett ilkgozagrim__ oldu canım bende çok erken başladım bebişin o tabi ilkte bebek mi diye tereddüt ediyor ama insan ilk gebeliğimde bende yaşadım onu ama Şuan ikinci gebeliğim yine erkenden duydum hareketini o pırıltıyı
Agmete23 ilkgozagrim__ ben 13 +3 deyim sanki kasıklarım da böyle kıl çeker gibi hareket ve güçsüz bir vuruş hissediyorum 🤭 oğlum da 15 haftayı geçmişti hissettiğimde
aysegullozdm aslanprenses_ imkansız değil canm bence mesela benim haftamda çoğu tekme bile hissetmiyormus hafif de olsa ben bayağı canlı hissediyorum ve doktorum bile görüyor vurduğunu 🤗Ben ilk pıt pıt yapısını 16. Haftamda hissetmiştim bile
karanmom aslanprenses_ ben o haftalarda seyirme şeklinde kalp atışı şeklinde hissettim neyi imkansız o haftalarda başlıyor zaten yavaş yavaş çok dikkat edilince farkedilio herkesin vücud farkli
ilkgozagrim__ aysegullozdm ayyyy hadi bakalım hayırlısı olsunnnn kızım oluyorrr cinsiyetini öğrendik çarşamba günü perşembe günüde parti yaptık
aysegullozdm ilkgozagrim__ ayyy hayırlı olsun 🫠🤗🤗Bizim bebiste kız kızlar hareketli oluyor canm sağlıkla gelsinler 🧿🧿
aslanprenses_ ilkgozagrim__ yani bilmiyorum çok okurum, çok araştırırım, bilmişlik taslamak istemem doktor değilim ama doktorları da çok dinledim o yüzden imkansız dedim. Yani ilahi bir güç yoksa ortada bence mümkün değil. Ama senin inancın tabi.
ilkgozagrim__ aysegullozdm evet kuzumm ya doktor çok hareketli yaramaz bir bebiş geliyor annesi dedi zaten teşekkür ediyorum bu arada
ilkgozagrim__ aslininbebegi22 çok teşekkür ediyorum kuzum evet bizimki kız sağlıkla gelsin hepimizin bebişi inşallah
ilkgozagrim__ Esrahmett Ayy hayırlısı olsun kuzum bakalım zaten net olarak 2 hafta sonra hissederim sanırım yani değil mi şimdi sorun yok
aslanprenses_ karanmom ben bilimsel olandan bahsettim. Siz bilirsiniz 😂 niye gerildin. Siz haklısınız 😂
ilkgozagrim__ AslanKadini Ayy maşallah yaaa çok net hissedeceğimiz günlerimiz gelsin bir an önce inşallah