Özel hastane takipliyim. 9 embriyom dondurulmuş duruyor. İlk tedavimi bugün hap ile sonlandırmak zorundayım. Bugün kürtaj hapı verildi. Gece kullanacağım. Bebeğimi düşürmem lazım.
Birdaha ne zaman ne kadar sürede tedaviye başlanır?
Fiyatlar aynı mı oluyor?
Nasıl bir yol izleniyor?
Lütfen yardımcı olun.