Seval0sevall Kızlar döngüm 40 gün oldu bugün regl oldum 1 saat önce düşük 6 eylülde yapmıştım yumurtlama hesabını nasıl yapmalıyım kaçıncı günü olur
Seval0sevall FKRKS29 reglım bittince gün aşırı ilişkiye gidiyordum ve gebe kalıyordum 3 düşügüm. Var düşük yaptım diye farklı yöntem de mi var diye merak ettim
Fhryhzr Üst üste Üç düşük araştırılmalı bence genetik mi kan pıhlaşmasımı illaki bi sıkıntı var bende araştırmadan tekrar hamile kalmayın