Kızlar selam 35 haftalık hamıleyım ve normal doğum yapmak istiyorum bebeğim biraz kilo olarak 300 400 gram önde başıda büyük biraz doktorum 40. Haftaya kadar kendınlıgınden gelmezse tahmını doğum tarihi olan 20 kasımda benı normal doğuma alacağını söyledi sancım ve açılmam olmazsa normal doğum nasıl yapacağım o tarihte anlam veremedim daha önce bu tarz bi durumla karşılaştınızmı ilk gebeliğim hiçbir fikrim yok ve tedırgınım