Merhaba sevgili anneler, 32.Haftada doktorum bebegin ters olduğunu yani oturduğunu söylemisti.Bugün tekrar kontrolüm vardı 36.haftadayız hala dönmemiş, 2.700 gr olmuşuz. 10 gün sonra tekrar çağırdı dönüp donmediginw bakalim ona gore sezeryan plânlarız dedi. Başına böyle bir durum gelen oldu mu ? Bebeklerkniz kaçıncı haftada dondu.?