Ecrnsuos Kızlar bebeğinizin hareketlerini nasıl hissettiniz nasıl birseydi hareket edince can acısı oluyormuydu benmi hissedemiyorum yada anlamıyorum acaba endişeleniyorumda
Pnar3534 Ecrnsuos bende yeni yeni hissediyorum. Balon çıkıyor gibi. Başta ayırt edemedm ama son 5 gundur net hissediyorum o olduğunu. Gaz çıkıyor karna doğru gibi.
Aenor Merhaba, ben de çözemiyorum sanki bağırsaklarım hareket ediyor gibi, bebek mi, bağırsak mı çözemiyorum bir türlü😃
Ecrnsuos Aenor anlayamıyorum yani ara ara gaz sıkışması gibi bir durum oluyor ama anlayamıyorum tam olarak kaç haftaliksiniz
Nuride1997 Men 19 heftede anladim. Kasikta sanki bir kabarcik icerden hiss ediliyodu. Kabarcik partliyomuw gibisinden. Amma acitma yoktu.
Pnar3534 Ecrnsuos yani öyle aman aman bi acıma yok. Bırgun cok hareketliyse diğer gün değil. Hiç kımıldama yok.