Hicrano00 B7710 merhaba doğduğundan belli Philipsin biberonunu kullandı arada sagip verdigim icin meme reddi yaşamadık şükür 40indan sonrada emzigini kullandı gene bir Red yaşamadık biz memnunuz😊