Kubraaaaa Kızlar çatlaklar için yap kullanan varmı? Tavsiyeniz var mı acaba ne kullanıyorsunuz? Ben Bio Oil almayı düşünüyorum.
Hulya06 Kubraaaaa Canim ben doktoruma danıştım catlak icin dogal saf zeytinyağını önerdi masaj seklinde uyguluyorum.Suan 25🤰 haftaligiz catlak yok tabi ilerisini bilemem 🤷♀️
MerveGmss Kubraaaaa çatlayacağı varsa her türlü çatlıyo bende bio oil kullandım bitti hatta ama catladım malesef 😊
kocisininprensesi Kubraaaaa dalinin avokadolu zeytinyağlı ve badem yağlı karışık Bebek yağını kullanıyorum birde haftanın belirli günleri kendi yaptığım Hindistan cevizi yağını sürüyorum ☺️
Kubraaaaa Hulya06 Nezaman basladin canim? Ben 17+3deyim. Daha hiç yağlamadım. Geç kalmadım diye düşünüyorum çünki karnım daha yeni yeni çıkmaya başladı.
zdemKln Hulya06 bnde aynısını yapıyorum 30 haftadayım şuan yok ama sonra olur mu bilmem? Denemekte fayda var.
Krm Fındık yagı kullanıyorum. 38 de çok az göbekten çatlama başladı. Ama 24 kilo aldım hamilelikte çatlaması olmazdi. Catlayacagi varsa her türlü ne kullansan kullan çatlıyor o yüzden aşırı pahalı şeylere gidip servet harcama. Genetik biraz.
Hulya06 zdemKln Katiliyorum canım bende uyumadan önce hergün uyguluyorum suanlik yok bakalim😊.Televizyonda izlemiştim ordada çatlaklar icin saf zeytinyağını öneriyorlardı.