Yesimm0011 dogum sancın başlayınca yapman gerekiyor.
Ben hastaneye yanımda kavanoz ve otu götürmüştüm. 4 cm acıklık oldu asıl sancım başlayınca suya koydum kavanoz elimde bir elim karnımda ayetel kürsi inşirah suresi felak naz fatiha etteyahütü okudum sonra refakatcına veridm bildiğin duaları oku dıye 3 saatte 10 cm oldu acıklık 2.ıkınamda dogurdum 🤌😄 ilk dogumdu.
Yani Meryem suresi okunmalı diyor ama hastanede nerde okuyacaksın onu 🙄 birde sudan içenler var ben içmedim çünkü aktardan almıştım o ot nerelerde gezdi ne oldu bilmediğim için içmedim. 🙄
Dogum olunca da hemen refakatcım söyledim sudan cıkardı bir peçete üzerine koydu kurusun diye.