mervemurat16 BusraaaBK bende vinalac kullanıyorum ekstra vitamin kullanmaya gerek kalmıyor doğuma kadar devam
fasulye-annesi BusraaaBK Qfolin kullanıyorum magnezyum destekli, farklı vitaminlerde barındırıyor. Magnezyum içerdiği için kasık ağrılarımı azalttığını düşünüyorum
Ruru4116 Bende vinalac kullanıyorum. Hem.bana hem. Bebege çok iyi geliyor. Tavsiye ederim. Perinatoloji uzmanı en iyisi demişti karar size ait tabi
Edaa3595 Folidays kullanıyorum bende başka vitamine gerek yok gayet iyi bi folik asit demişti eczacı doktor da bunu tavsiye etmişti zaten
Boncukk123 Edaa3595 bende canım içersinde folat iyot b12 b3 ve d6 vitamınleri var bana da birisi tavsiye etmişti 3 aydır kullanıyorum doktor kontrolüne ilk kez gidicem daha değiştirmemi söylerse oyle degıstırırm ancak
cokbilmismom Vifolic kullanıyorum ben ekstra içinde vitaminlerde var günde bir tane içmiyorum 30 tablet fiyatı 275₺