Herkese merhaba. Pazar günü eşimin doğum günü ama ben sürpriz yapmak için cumartesi günü kutlamak istiyorum. Kendisi güzel bir masa hazırlamak istiyorum ama yemek olarak ne hazırlayacağıma bir türlü karar veremiyorum. Sizce doğum günü için nasıl bir masa ve yemek hazırlamam lazım? Fikirlerinizi bekliyorum