Ben şunu anlamıyorum çok kişi cinsiyet değişti falan diyorlar bence bu doktorla alakalı birşey tecrübeli doktor hemen söyler. Mesela ilk kızımda kız dedi öyle kaldı 2 kızımda 13 haftalikta kız dedi o da kız . Pozisyon önem li birde. Cinsiyet hiç bir zaman değişmez.