Kardelen_sann refakatçi eş kalabilir mi onu bilmiyorum ben annemi istemiştim o kaldı sormadım da hiç
gece 12 de gittim suyum gelmişti çatala aldılar ilk açılma var mı yok mu ona baktılar nst bağladılar açılma sancı yoktu
üst kata yatış oldu damar yolu açıldı serum verdiler açılmam olana kadar büyük serumlar
adet sancısına aynısı belinden karnından agrı giriyor o agrı girdikçe ıkınırsan kolay olur dogumun agrı geldikçe ıkındım açılmam oldu hemşireler de gelip gidip açılmama baktılar doğum yaklaşınca farklı bi odaya aldılar orda da sancı vermeye devam ettiler açılman olunca çatala aldılar çok şükür ben 1-2 ıkınmaya doğurdum 2.400 doğmuştu oğlum 🤲🏻🤲🏻❤️🤷♀️ sonra işte dikişini atıyorlar bilemiyorsun bile dikiş atıldıgını sonra kıyafetimi giydirdiler oğlumu hazırladılar tansiyonumu ölçtüler yukarı odaya çıkarttılar 🥰🥰korkma endişelenme sen iyi davranırsan onlar da iyi davranır
benim yanında suni sancı alan sürekli bağıran vardı onu azarladılar tek doğum yapan sen misin diğer hastalarında korkutuyorsun diye onunla pek ilgilenmemişlerdi 🤷♀️ ben sessiz sakın bekledim hiç boş bırakmadılar beni
onları da anlamak lazım sabahtan akşama kadar doğum doğum 🤦♀️🤦♀️🤦♀️uzun oldu ama oku gitsin kıızzz😂😂😂🤷♀️🤷♀️