Merhaba,
Bu ayda olmadı ne yazıkki, artık eşimle tüp bebek tedavisine başlama kararı aldık.
Aslında bahçeci de Mehmet reşit asağoluna gitmek istiyordum ancak eşim ufak bi araştırma yaptıktan sonra geçmiş yıllarda bahçecide embriyoların karıştığı bir olay olduğunu öğrendi ve bu bizi bahçeci fikrinden uzaklaştırdı.
Şimdi yine iki doktor öğrendim gidenleriniz tecrübe edenleriniz varsa düşüncelerinizi duymaktan mutluluk duyarım 🙏🏼
- Cem Fıçıcıoğlu (Acıbadem kozyatağı)
- Furkan Kayabaşoğlu (Allen Hastanesi)