Cansukapan Babyy21 canım benim bebeğim ilk başlarda 1 hafta gerideydi daha sonra bu 2 güne kadar düştü yani geç döllenme ya da geç yumurtlama olabilir dedi dr sonrasında gününü yakaladı benim bebeğim
MommyLeyla Babyy21 Benimde 4-5 gün kadar geriydi. Muz süt ve ceviz tükettim bir sonraki kontrolümde bir gün öne geçmişti bile. Çok şükür bir daha gerilik yaşamadım ama yakalıyor haftasını canınızı sıkmayın.
Eda91- Babyy21 belli bir süre sonra (beslenmenize bağlı kesinlikle) yakalıyor. Benimde geriden geliyordu. Bir hafta. Muz kaşar yedim. Aradaki fark 3 e düşmüştü. Şimdi son durum ne bilmiyorum :) cumartesi gidince görücem
Aysela2 Benim ki 10 gün geriden geliyor bende çok mutsuzum, 35 haftaligim suan. 37 de alacağını söyledi doktorum. 2. Çocuğuma hamileyim zaten sezaryen olacağım. Ama yine de insan üzülüyor küçük doğacak olmasina
Cansukapan Babyy21 muz ceviz badem fındık yedim bol bol ondan mı bilmiyorum yine de ekstra bişey yapmadım