betuss12 LavinsMom ben emzirme sütyeniyle kullandım sıkıştığı için sürekli süt doluyo dolduğunda da akma durumu oluyo yatarak kullanılmaz yani ama göğüs ucu yarası için nemli tuttuğu için bana iyi geldi bi gün kullanmam yetti
LavinsMom xbebegimx onu nasil kullaniyorsunuz arkasini yerlestirip oylemi koyuyorsunuz almadim resimlerde gordum pek bi bilgim yokta