Sibelkayay Merhaba ilk defa doğum yapacam hastane çantasına kendim için gecelik olarak elbise modeli tercih etmelimiyim devlet hastanesinde doğum yapacam
ZumrasMom_ Sibelkayay bende ilk defa doğum yapacağım aynı şekilde devlet hastanesinde. Ben normal doğum olacağı için 1 pijama takımı ve 1 tame de alt pijama koydum yeterli olacak diye düşünüyorum
glsmogrtmn Sibelkayay doğumunuz normal olacaksa elbiseli 1 tane olsun alın ama sezaryen olacaksa önden açılan pijamalar yeterli olacaktir
bebikveben Sibelkayay ben de bi tane elbise gecelik bi tane de önden düğmeli pijama takımı koydum. Nolur nolmaz