Arkadaşlar 4 günlük bebeğim de 21.7 sarılık çıktı şuan hastanedeyiz yatışımız yapıldı çok güzel sütüm geliyordu çok güzel emiyordu hepte emziyordum ama lohusalıktan mıdır nedir bilmiyorum gözyaşım hiç durmadı onu küvez de görünce böyle yanımda ama bilemiyorum gerçekten böyle yaşıyan var mı kaç günde düştü değeri