oylesinebiri0 Kist sizde oluştu mu nasıl belirtiler bide kistten dolayı adet gecikmesi yaşadınız mı ben bugün sağ yumurtalık olan yerde bıçak saplanır gibi ağrı giriyor bide sağ kasıkta aynı batmalar oluyor ilk defa klomen kullandım kist mi oluşmuştur
Nargissos oylesinebiri0 lütfen klomen yerine progestan kullanın adet olmak istiyorsanız çünkü bebeğiniz olursa ve siz bunu bilmezseniz adet söktürücüler düşüğe sebep olabilir. Ama proğestan bunu yapmaz çünkü gebeler de kullanıyor