zclkkubra gelenlere ben anlık gösterdim yanımda bir süre tuttuğum da oldu yoksa odasında ilgileniyordum, kimse de kucağına almak istemedi sağolsunlar gelen herkes çok anlayışlı idi gerçekten sıkıntı yaşarmiyim diye tereddüt ettim ama düşündüğüm gibi geçmedi elhamdülillah
Birde annemin ortamiydi hep o ablalarla büyüdüm hepsini çok severim sayarım görmeleri zoruma gitmedi, mikrop olayına gelince o ortamda uzun süre tutmadığım için kuruntu yapmadım doğrusu