yorgunmomy canısı allah kucağına almayı nasip etsin ben senin günündeyken sadece keseyi görmüştüm kalp atışı ve bebeği göremedim 8.haftada gördüm yani kişiden kişiye değişir ama sen ilk etapta çok ümitli olma görememe ihtimalin olabilir bide geç döllenmede olmuş olabilir inşallah görürsün tabi,ben 17+4üm hala cinsiyeti net öğrenemedim düşün yani😂Belki benim bebiş nazlıdır tabi bilemem😉