Svd12345
Bazen yanlış ölçüm olabiliyor banada 2 gün arayla haftasını 2 ayrı doktor farklı söyledi boy ve kilo gerçekten göreceli olabiliyor %100 ölçüm olmuyor zaten. Çok takılmayın bence 2-3 hafta sonra gittiğinizde mutlaka değişmiş olacaktır. Benim bebeğinde kilosu öndeydi ama boyu kısaydı bana göre ama şuan ölçümleri normale bindi. İçinizi ferah tutun sıkıntı olsaydı emin olun doktor bebek kısa olacak derdi