Vajinamda 25. Haftadan itibaren yanma, batma, genital bölgemin kemikleri ağrıyor gibi oluyor. Yatakta dönerken çok fena yanıyor yürürken de batıyor çok değişik. Bu kadar canımın yanması normal mi dedim doktora 35. Haftaya girdim ben de. Gayet normal alış baskıdan oluyor doğuma da hazırlıkmış. Böyle bi acıya da normal deniyor ya ah analık diyorum bir şey demiyorum 😄😄😄🥰🥰