Kızlar merhaba haftasonu burda paylaşmıştım doktorum normal de bugün doğuma alacaktı 36+4 üm şuan ben en azından 37 yi görelim diye ısrar ettim Perşembe gününe erteledim zar zor iki doz ciğer geliştirici vuruldum Perşembe 37+0 ım doğuma gireceğim inşallah bebeğim 2800 kiloda çok endişeliyim küveze girer solunum problemi olur diye çok korkuyorum tabiki bu işler belli olmuyor ama endişeliyim aynı durumda olanlar var mı bu ciğer geliştirici iğne baya etkili mi 37 +0 çok mu küçük doktorum minyon bir bebek olur dedi