Badesmmom Bugün tam 39 haftalık olduk ne gelen var ne giden 😀 inatçı çıktı benim kız ne olacak bilemiyorum ikinci gebeligim normal bekliyoruz inşallah ama belirti de yok
Aysee1123 Badesmmom 38+3 olucam bende bu hafta içi olur mu acaba diye düşünüyorum her an beklemedeyim 🤰🏻😂
Dilek_hatipoglu55 Benim ilk bebeğim kizim da 41+3 de geldi. Şimdi oğlum da an itibari ile 40. Haftasında gelmiyor :)) çok normal yani .