Sarem Kızlar bu ay ovulasyon test kullandım. 1 ve 2 aralık yumurtlama 3 aralık yumurtam çatladı. Son 2 gündür migdemde şişlik beni çok yordu afedersiniz özür diliyorum migde gazım ve normal gazım aşırı çok. Bu gün hep sıvı tükettim öle çıkabildim lavobaya ve akıntım var. Bu belirtileri yaşayıp hamile oldugunu ögrenen var mı ?
Gulsumhayal Sarem bende test aldım başlayacağım ama yanlış kullanacağım gibi geliyor yumurtladığın zaman çift çizgi oluyor peki çatlayınca ne oluyor bana bilgi verirmisinş
Sarem Gulsumhayal T çizgisi C çizgisi kadar koyu yada daha koyu olacak kuzum. Koyu yakalayınca değerlendir