Ruya17 Aysee1123 uygulamaya göre 5+3um bugün ama doktora gittm kese daha oluşmamış bence erken gitmeyin
Merve5151Arslan Ben de 5 de görmüştüm ama bence acele etme sonra geliştimi gelişmedi mi daha çok stres yapıyosun
AslanKadini kelebekce7 evet canım çok sukur eger sağlıklı bi gebelik oluşmuş ise vücut onu atmiyor ki saglikla da büyüyor.. benim ilk bebeğim sağlıksız gelişti ve kurtaj ile alındı.. bunları kabul etmek lazim
Gul45 kelebekce7 benimde 10 eylül gebelik belirtileriniz varmı benim yok acaba yolunda gitmeyen bişiler mi var die tedrginim oldum