Haticeclkk Merhabalar herkese Adetim 3 gün gecikti dün test yaptım pozitif çıktı. bugün doktora gittim kan testinde beta hcg 2057 çıktı ama gebelik kesesini göremedi doktor.başına böyle bir durum gelen var mı
tugcesakzci Haticeclkk genellikle beta 3000 i geçince kese görünüyor doktorların çoğu öyle söylüyor, kese görene kadar 2 günde bir kan verip beta takibi yapın %66 oranında bir artış varsa problem yoktur artış daha azsa sağlıksız gebelik olma ihtimali var
Kbta Haticeclkk MaşaAllah çok yüksek benim beş gün sonra 1500 dü bugün 9 gün geçmişti ama keseyi gördüm ben
Kbta Haticeclkk bugün tam 9 günüm bence hcgden cok gün önemli sanırım ama görünür benim ilk gebeliğim de üç gün sonra 764 dü